Ångest

Urs jag som hoppades på att få jobba lite mindre nu men nej då vi får jobba sjukt mycket ändå både jag och carro kommer inte palla med det.. får ångest av att tänka på hur veckan kommer se ut..  blir gråt färdig känns som om jag måste börja se mig om efter ett annat jobb :S kan ju inte sluta leva utanför jobbet..  är inte värt att jobba sjukt mycket för att få några tusen i månaden.. jag vill kunna ha tid att leva oxå..  

FAAN man ska inte ha Ångest för ett jobb..  har riktig jävka ångest..

Kommentarer
Postat av: Carro

Vi får snacka med dom ang helgerna och hoppas att kanske någon annan tar varannan helg och det som vi pratade om! :/

2008-08-26 @ 10:45:43
URL: http://spaaken.blogg.se/

Lämna ditt tassavtryck här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Var hittar jag dig?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0