Bio,kryssning, daniel

Dålig på att skriva igen men har ju inte varit hemma på ett tag.. Var på bio med kussen i fredgas och såg batman The Dark Knight, vädig bra film.. Verkligen sevärd..



Efter filmen så drog vi hem till min kusin och hon noppade mina ögonbryn innan vi gick och lade oss jag skulle ju upp kl halv fem på morgonen inte så kul.. men kom upp i alla fall

På lördagen drog jag på dagskryssning båten gick kl 10 över 7 på morgon därför jag var tvugen att gå upp så tidigt. inte värdens roligaste kryssning har varit på roligare.. kom hem vid halv nio på kvällen då åt jag lite sen så vart den sägen för mig redan vid elva var ju helt slut..

I går så var jag med daniel MYSIGT har saknat honom nu när vi varit ifrån varandra..



Synd bara att vi kanske inte hinner ses innan någon mer innan han åker på onsdag morgon, vi kanske ska ses imorgon beror på när jag slutar på jobbet.. börjar ju på mitt nya jobb i morgon JIPPI :D

I kväll bli det bio igen ska se The Incredible Hulk hoppas den är bra




Lite rörigt ilägg kanske men hoppas ni orkar läsa det ändå


Ha det bra kram

Kommentarer

Lämna ditt tassavtryck här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Var hittar jag dig?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0