bra dag?

Kom precis hem från jobbet.. slutade kl fem men var och handlade efter oxå.. sen så har vi puttat på min bil som gick sönder i morse suck typ driv axen som tillslut gick sönder hoppas kenta kan fixa det snabbt..  man är ju så van med bil nu så det är läskigt.. hoppas jag kan låna hans bil i morgon eller kanske mammas eller om någon kör mig..

annars så har dagen varit helt okej.. fick beröm för min mat men sen så var det några idioter som gnällde på allt man serverade dom helt hopplösa..så hade vi lite problem men strömen och så..men annars har dagen varit helt okej..
skönt att vara hemma nu i alla fall ska bara slappa..

hur har eran dag varit?


Kommentarer

Lämna ditt tassavtryck här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Var hittar jag dig?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0