Godmorgon söndag

Ännu en arbetsdag.. men i dag är det inte lika bra väder som igår i alla fall men kommer väl ha massor att göra ändå hade en hel del att göra igår mest inne på cafet som vandligt.. slutar kl åtta i dag då ska jag kanske hem till daniel och mysa lite kan behövas.. i morgon jobbar jag  kväll så börjar kl fyra sen så ska dom börja stänga kl sju på¨vardagar så det blir ju skönt i alla fall..

ska skriva om vad jag gjorde i går kväll lite senare men inte nu. kanske lånar datorm hemma hos daniel men antagligen inte så blir nog att jag skriver i morgon

ha en trevlig söndag

Kommentarer
Postat av: Amanda

Heej,Hej! jättefin blogg ^^

//Amanda

Kramizzar <3! ^^

2009-10-11 @ 15:46:49
URL: http://beyonceglitter.blogg.se/

Lämna ditt tassavtryck här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Var hittar jag dig?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0