hemm igen en snabbis

Nu är man hemma igen från jobbet.. i dag vart det åtta timmar i morgon längre men det går någ bra..  ska strax hoppa in i duschen ska på kräftskiva hemma hos anna med tjejerna blir nog kanon trevligt.. ska ta med kameran och så lägger jag kanske in bilder här i bloggen när jag kommer hem beror väl på vad kl blir men den blir nog inte allt för mycket.. ska ju jobba i morgon..

i dag var det i alla fall en helt okej dag på jobber har varit ganska lugnt blir nog värre i morgon.. det var en ny tjej på jobbet i dag med jätte trevlig.. vi kom bra överens.. en annan tjej som jobbar där ska ju sluta, men ska gå kvar på timmar..

nee nu måste jag hoppa in i duschen

kanske hinner blogga innan jag dra annar hörs vi senare

Kommentarer

Lämna ditt tassavtryck här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Var hittar jag dig?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0