jobb och garderobsresning

Har varit dålig på att blogga igen men blir inte så mycket bloggade när man jobbar.. i dag har jag varit ledig men nu är det jobb fredag lördag och söndag som gäller även måndag men då blir det kväll så det är skönt i alla fall..

I dag har jag som sagt varit ledig så dagen spenderades med Daniel :D vi var i skärholmen och han köpte lite nya kläder oh så käkade vi och kollade runt lite trevlig trevlig sen så åkte vi hem till honom och kollade på film och myste en bra dag med andra ord.. får se om vi kanske kan ses i helgen även om jag slutar till kl åtta men han kanske kan komma förbi här och bara slappa och så skulle vara kanon skönt så det käns lite lättare att jobba hela helgen.. Vill verkligen  inte..

i morgon jobbar jag mellan tio och sex sen kl sju är det kräftskiva hos en kompis sen ska dom ut på krogen me tror jag skippar det då man ska jobba kl halv elva på lördag så är det halv elva till åtta som gäller inte kul!!

Ska förska hinna rensa ut garderoben oxå mycket som kan slängas och säljas denna gången ska det göras ordentligt inte spara sånt som jag kanske kommer att använda alltid samma sak spara massa saker som man kommer använda men sen så gör man ändå inte det..

men nu ska jag kolla lite på tv kanske bloggar med sen annars säger jag godnatt nu

Kommentarer

Lämna ditt tassavtryck här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Var hittar jag dig?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0