jobb prat

OJ oj vilken dag det varit i dag..
Jobbat mest inne på cafet i dag för det var lugnt med mat på dagen men annars så har vi haft något att göra hela dagen.. skulle egentligen jobba mellan tio och fem men vi fick fullt up både på cafet och i grillen så fick jobba kvar till kl sju.. men men så är det ibland, i morgon ska jag lära upp en tjej me hon ska börja jobba hos oss då den som egentligen stänger griller inte jobbar kvar längre och jag kan ju inte jobba mellan tio och halv nio  sju dagar i veckan så vi ska dela på grillen så man inte jobbar ihäll sig.. ska få ett schema med om det funkar med henne.. så det blir skönt att veta hur man ska jobba.. :P

Mycket jobb denna vecka kommer bli ca 49 timmar denna vecka jobbigt men jag trivs med mitt jobb första gången jag verkligen trivs hur bra som helst.. skönt att börja kl tio me då behöver man inte hela tiden tänka på när man ska gå och lägga sig jag hinner umgås med folk på kvällen och hitta på saker :)

Men nu ska jag titta klart på tv sen sova

Sov gott

Kommentarer

Lämna ditt tassavtryck här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Var hittar jag dig?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0