jobbet och mys hos daniel

I går var det ju första dagen på nya jobbet.. helt okej.. mycket att lära sig bara... men jag tror nog att det kommer funka bra.. det verkar som om när jag kommer att jobba så kommer det vara mest mellan tio och fem så det är helt okej tider med skönt att man inte behöver gå upp så tidigt i dag och igår har jag gått upp kl nio men det är bara för att koka ägg till frukost tänkte koka dom kvällen före istället eller snarare kokar ägg i kväll så det räker i tre dagar skönt att ha det klart även när man är ledig.. :)

var hos daniel igår kväll me.. vi kollade på hancock


'
Den var ganska bra faxtis..

nee nu ska jag fixa det sista och dra till jobbet börjar om 20 min

Skriver mer i kväll

Kommentarer

Lämna ditt tassavtryck här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Var hittar jag dig?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0