Lördag

Så var det lördag.. och vad har jag gjort hittils i dag då? varit och fikat med myrran annars inte ett skit nu håller jag på och städar lite smått men fan vilken seg lördag det här är..

I morgon ska jag och daniel på bio men känner mig inte precis glad över att se honom kanske beror det på hans bristade intresse att hitta på saker och så och kännslan av att han är känslo kall som gör det.. ju längre han inte visar intresser ju mindre intresse har jag.. varför jag jag bryr mig när han inte gör det.. Fan det många killar som skulle vilja vara i hans ställe och verkligen visa att dom uppskattade mig och visade att dom tyckte om mig.. jag tvivlar inte på attt daniel gillar mig men han är så dålig på att visa det via sms eller samtal eller lite över huvudtaget.. och jag tycker ju om honom oxå så får väl helt enkelt forsätta försöka förklara för honom att jag vill att han visar mer intresse i sms och så.. fan vad luddigt jag skriver nu :S

Kommentarer

Lämna ditt tassavtryck här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Var hittar jag dig?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0