Förvirrad

Haha jag tror jag förvirrar folk i kväll ärligt talat känner jag min lite förvirrad sj.. skyller på att jag har jobbat för mycket.. haha..
men det är mycket snack om festen nu folk som undrar om dom får ta med sig fler än en vän och så vidare.. hade tydligen glömt säga till en om att han fick ta med sig kompisat oxå ojdå..  jag i ett nötskal med andra ord hehe.. 

och en av dom vi har festen med var orsäker på om han kunde bjuda andra vänner än vad hans agt från början klaty du kan vi får sätta ihop en lista med dom som kommer sen närmare festen hehe.. :)

ne nu ska jag lägga mig.. så jag rä pigg på jobbet i morgon ska ju blir fint väder vilket kommer betyda mer jobb..

ha det bra


Kommentarer

Lämna ditt tassavtryck här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Var hittar jag dig?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0