Bio och andra tankar

kom hem från jobbet för en stund sen men har duschat och så.. ska på bio med carro om en stund.. ska se Wall-e :)

Vilken seg dag det var på jobbet i dag det var en motorcykel träff vid ett men sen vid halv tre så var det helt dött fram till stängning så gjorde inet så mycket.. snackade skit och så..

i morgon är jagf ledig jippi vet inte vad jag ska göra på min lediga dag hade egentligen planer men det verkar inte blir så.. varfgör är jag inte förvånnad, varför väntar och hoppas jag på att det ska hända.. forsätter att kolla med jämna mellan rum fasten jag vet att det inte kommer finnas något.. så sluta hoppas!! men jag tänker inte låta detta förstöra något för mig ska ha kul ändå.. i kväll blir det bio och i morgon hittar jag säkert på något..

men nu ska jag fixa mig..

ha de bra

Kommentarer

Lämna ditt tassavtryck här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Var hittar jag dig?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0