En vecka

Oj då har inte bloggat på en vecka.. men har inte kunnat komma åt min dator då jag renoverar så det ligger i mitt andra rum tillsammans med allt annat alla möbler och så vidare.. men nu lånar jag syrrans dator och skriver lite snabbt.. ska snart ut och slipa jippi eller inte det är så tråkigt..  sen ska jag måla blir så snyggt när det är klart golvet och taket är redan lagt så det är målandet och massa små fix kvar och sen ska jag köpa lite nya möbler och så..  men det börjar ju bli klart i alla fall.. sen kommer daniel hit vid ett tiden och mamma kommer hem från grekland vid tre eller hon landar vid ett så ska hämta henne i tumba vid tre tiden..

men nu ska jag ut och slipa sen ska jag åka och köpa lunch orkar inte laga någon.. ha det bra.. kommer nog dröja innan jag bloggar igen  men så fort jag får tag på min dator så...

Kommentarer

Lämna ditt tassavtryck här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Var hittar jag dig?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0