Godmorgon onsdag

Eller inte... inte alls en god morgon allt går åt skogen just nu.. Först och främst såg jag framemot att jobba lite mindre nu när vi minskar öppetiderna men då åker nicke och tudde på semester och jag får sjuk mycket jobb igen.. Fan jag försänar lite ledighet inget jävla skit snack om att du är glad sen när pengarna kommer!!  det kommer ju inte kännas bra som förra månaden nu är det tre veckor kvar till lön och allt jag kan tänka på är hur mycket jag vartungen att jobba i aug och så blir det lika mycket i sep.. det är inte lite jag ska jobba i dag blir det tex tio och en halv timme och jag kan lova att jag är den enda på jobbet som har ett sådant jävla pass i dag sen  morgon är jag ledig och min lediga helg är ju bara att glöma jobbar på lördag!? vad fan är det för idioti att jag ska blir tvugen att ta långa pass pluss jobba på min lediga helg?! 

Sen är det lokalen till 20 års festen som vi inte kan använda heller så nu måste vi leta efter en ny och det är ju bara jag och carro som måste göra jobbet..

och till råga på allt så kan jag inte se killen föres på söndag igen och jag blir så irreterad så jag tror jag skiter i det. tänkte inte förklara vad det handla om här..

jag är så trött på skiten just nu.. två veckor ska jag jobba röven av mig på jobbet sen hemma ska man fixa in för festen och försöka fixa förhållandet..

Kommentarer

Lämna ditt tassavtryck här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Var hittar jag dig?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0