Godmorgon torsdag

Godmorgon på er.. jag ska snart åka och jobba egentligen skulle jag vara ledig men stälde upp och jobbade.. gårdagen var inte så hemsk vi var ett trevligt gäng som jobbade fler sånna kvällar tack :) i dag blir det en kort dag inne på cafet för att anna ska slippa jobba sj..

Sen jobbar jag fredag och lördag sen är jag ledig söndag.. men det är ju kortare dagar efter elva timmars pass känns 8 och en halv kort :P Ja det är klart det är lite mycket jobb men jag har trevliga arbets kamrater och förhoppnings viss så kan jag kanske få vara lite mer ledig.. :)

Nee nu ska jag fixa det sista sen så åka slutar vid fem så bloggar i kväll igen

ha en bra dag

Kommentarer

Lämna ditt tassavtryck här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Var hittar jag dig?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0