Godnatt

Nee nu ska jag sova.. så man är redo för en ny dag i morgon hoppas på en bättre än denna..
hoppas jag jobbar med roliga människor. ska börja dagen med att städa skönt det låter kanske konstigt men det är skönt så får man vara lite för sig sj. och så.. kan behövas ibland..

kommer sakna dina armar omkring mig när jag somnar och när jag vaknar. På onsdag får jag känna dom igen.. längtar..
hur kan det bli så här från att allt har känts fel så känns allt så rätt mellan oss igen. känner mig nästan ny kär eller inte riktigt det heller men det är som om vi förstår varandra på ett annat sätt som om något har djupnat mellan oss.. tycker om dig.

Kommentarer
Postat av: Fanny

ha en fin dag :)

2008-09-15 @ 12:02:31
URL: http://fannybillefalt.blogg.se/
Postat av: Amanda

sv. Precis :D kan inte sova om jag vet att det är en spindel i huset / rummet ;P haha, lite överdrivet. men om jag har sett en spindel på kvällen i t ex vardagsrummet måste jag leta igenom hela mitt rum för att se att den inte är där ;p

2008-09-15 @ 15:33:58
URL: http://amanddaj.blogg.se/

Lämna ditt tassavtryck här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Var hittar jag dig?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0