Kaos

Kom hem vid åtta tiden idag vi var klara vid halv åtta på jobbet men sen så körde jag hem carro.. Ingen rolig dag på jobbet vi har haft inbrott i natt så det var lite kaos i dag probelm med ström och så.. men men.. I morgon är jag ledig i alla fall sen jobbar jag fredag sen är jag ledig på lördag med Tack Carro för att du tar mitt pass.. ska blir skönt att vara ledig lite har jobbat skit mycket senaste tiden.. i morgon blir dte sova länge i alla fall sen så blir det shopping med min kusin mycket som behövs köpas kameran ska förlja med så det blir nog endel bilder i morgon.. :P

Har även lokal till våran fest nu och temat är typ bestämt kommer blir skit bra vi har även börjat räkna på folk hitils är det 86 personer sen bir det väl 40 till eller så.. :P blir nog skit kul...

men ska sluta skriva nu är helt slut det visar ju bara att jag måste vara ledig när man är trött hela tiden..
Kan somna hur tidigt som helst och ändå vara trött när kl ringer och vara trött hela dagen.. i morgon ringer ingen kl fan va skönt men ska snacka lite till mer carrp sen blir det nog att titta på sex and the city sen sova...

Skriver mer i morgon..


Kommentarer

Lämna ditt tassavtryck här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Var hittar jag dig?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0