Måndag

i dag var det en riktigt skön dag på jobbet tog mycket längre tid att städa än väntat så vi sket i att öppna grillen i dag utan jag städade sen fick jag gå när jag var klar så i dag slutade jag redan kl kvart i fyra! Skönt.. Skulle egentligen vara ledig men jobbade åt carro då hon jobbade lördagen åt mig.. så i morgon är det jobb igen då blir det hel dag mellan tio och halv sju.. på ondag är jag ledig får se vad jag hittar på pådagen men på kvällen ska jag till daniel :)

Efter jobbet så har jag fikat med mamma och nu håller jag på och rensar ur mina garderober började lite smått för några veckor sen men det har aldrig blivit avslutat men nu så.. så det blir tre kassar med kläder och två kassar med skor som ska slängas.. så nu är det helt rent och fint i min lilla garderob blockade även undrar sommar skor och tog fram höst jackorna och skorna..

ska äta sen ska jag åka iväg med alla kassar så jag får undan dom direkt..


Kommentarer
Postat av: Amanda

sv: tack! :) hihi, ja det är läskigt det där med spindlar.. och jag bor i lägenhet med tegel på utsidan, där de här spindlarna med stor rund kropp och långa smala ben lever. De kommer ut när det blir mörkt och på kvällarna när jag ska gå in i porten ser jag minst 5 spindlar krypa omkring på marken och så sitter det massa på väggarna. Det är så läskigt, brukar få be min kompis komma och öppna, så rädd är jag! Haha huvvvaaa ryyser. Tänk att man kan vara så rädd, det är ju inte ens farligt ;p men så läskigt!

2008-09-15 @ 18:11:01
URL: http://amanddaj.blogg.se/

Lämna ditt tassavtryck här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Var hittar jag dig?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0