Överraskning

Dagen på jobbet gick bra känndes ganska bra var lugnt i alla fall.. sen fick jag ju en rolig överraskning jag fick tydligen lön redan den 25 aug.. dom räknar lönnen från den 25 till den 24 så allt jag joibbade mellan den 5 då jag började och den 24 fick jag i lön för två veckor sen men då dom har hamnat på ett konto som jag väldigt sällan kollar så har jag inte märkt det fören i dag :P känndes ju kanon..

Efter jobbet åkte jag till emma så hon kunde noppa mina ögonbryn och så färgade vi håret på mig men var tvygen att åka hem medans färgen verkade för att mamma skulle till akuten med k så jag fick vara hemma med lilla syrran.. 

ska snart lägga mig så jag är pigg i morgo då jag jobbar lång dag.. På torsdag är jag ledig i alla fall då blir det lite shopping.. :P

men sov gott

Godnatt

Kommentarer

Lämna ditt tassavtryck här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Var hittar jag dig?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0