Söndag

har inte bloggat sen i fredags morse.. men i fredag efter jobbet han jag inte blev väldigt stressigt.. skulle sluta halv sju men slutade kvart över sju fick gå då och åka och fixa mig sen hämtade jag upp dom andra på jobbet och körde hem dom som tack för att jag fick gå tidigare och så skulle jag ju ändå den vägen när jag skulle till bion. var som sagt och såg Wall-e med daniel.. tyckte den var bra.. efter bion åkte vi hem till daniel och myste sen sova..  på lördagen så vaknade vi vid elva och åt frukost sen så hjälpte daniel sin pappa med lite jobb på tomten medans jag var på ikea och köpte lite saker till rumet som ska fixas nästa helg.. :) sen så gjorde vi oss i ordning och åkte in till stan där jag bjön honom på middag Jätte gott och mysigt..

efter middagen så åkte vi hem till daniel och kollade på tv sen sov vi..

i dag har jag jobbat ingen kul dag på jobbet skit dag.. suck..  men men.. i morgon ska jag jobba istället för carro så hon får vara ledig två dagar.. mindre jobb denna veckan skönt hoppas jag jobbar med roliga människor i morgon..

men nu ska jag kolla på film

lite luddigt inlägg men är lite luddig i huvudet nu.. suck

Kommentarer

Lämna ditt tassavtryck här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Var hittar jag dig?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0