2008

1. gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
Tatuerade mig :)
2. höll du några av dina nyårslöften?
Hade inga
3. blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
Ja
4. dog någon som stod dig nära?
Nej
5. vilka länder besökte du?
Gran canaria och finland
6. är det något du saknar år 2008 som du vill ha år 2009?
Fler resor
7. vilket datum från år 2008 kommer du alltid att minnas?
Vet inte
8. vad var din största framgång 2008?
Att jag tog körkort tror jag
9. största misstaget?
Vet inte
10. har du varit sjuk eller skadat dig?
Sjuk har jag varit men inte något allvarligt
11. bästa köpet?
Ja du svårt
12. vad spenderade du mest pengar på?
Bilen tror jag
13. gjorde någonting dig riktigt glad?
Mycket som har gjort mig riktigt glas
14. vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2008?
Vet inte
15. var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
Blandat
16. vad önskar du att du gjort mer?
Fler uppleverlser och kanske sökt in på högskola på allvar
17. vad önskar du att du gjort mindre?
Svårt att veta
18. hur tillbringade du julen?
Med familj och släkt
19. blev du kär i år?
Ja det vart jag
20. hur många one night stands?
Inga :)
21. favoritprogram på TV?
Inget kollar inte så mycket på tv
22. hatar du någon nu som du inte hatade i början av året?
Det tror jag inte
23. bästa boken du läste i år?
Twilight
24. största musikaliska upptäckten?
Ingen annaing
25. något du önskade dig och fick?
Jo :)
26. något du önskade dig men inte fick?
Hm inte som jag kan komma på
27. årets bästa film?
Många med twilight står högt upp på listan
28. vad gjorde du på din födelsedag 2008?
Firade med middag med familj och släkt
29. finns det någonting som skulle ha gjort ditt år ännu bättre?
Fler upplevelser skulle ju inte varit fel
30. hur skulle du beskriva din stil år 2008?
Som alltid. Det jag gillar
31. vad fick dig att må bra?
Ärligt så var det att jag och mitt ex gjorde slut gjorde ont då men jag var inte lycklig i det förhållandet.
32. vilken kändis var du mest sugen på?
Ja du vet inte
33. vem saknade du?
det tänker jag inte säga här
34. de bästa nya människorna du träffade?
Många bra människor däribland helle som alltid ställer upp tack gumman!

Kommentarer
Postat av: evelina

svar: nej det är lungt :)

2009-01-05 @ 01:00:17
URL: http://evehedberg.blogg.se/
Postat av: Marcus Å

Vad ska du göra idag då? :D

2009-01-05 @ 09:46:04
URL: http://slipsens.blogg.se/
Postat av: alva♥

Hejsan!

Har du haft en bra dag? ( :

Brukar du läsa min blogg eller prenumererar du på den? Om du gör det så lägger jag också till dej på bloggkoll också,!

Ha det bra.., ( :

2009-01-05 @ 10:08:17
URL: http://alvvs.blogg.se/

Lämna ditt tassavtryck här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Var hittar jag dig?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0