Fredag

godmorgon eller goddag för dom flesta..
Vaknade för ett tag sen och har hittils hunnit med att äta frukost..  I dag blir det att forsätta resningen här hemma och så måste jag åka och posta mitt anställnings avtal som jag självklart glömde.. Ska även skicka bilder på framkallning har fått ännu ett erbjudande där det bara kostar 65 öre per bild så tänkte framkalla lite till nu..  Blir ju ännu mer bilder att framkalla sen i mars.. 

I kväll händer det nog inte så mycket ska väl bara titta på film och ta det lugnt.. jobbar hela helgen..  känns helt okej, vad skulle jag annars göra hade inte blivit någon utgång denna helgen så lika bra att tjärna lite pengar..

Nee nu ska jag ta och framkalla lite bilder..


Kommentarer

Lämna ditt tassavtryck här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Var hittar jag dig?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0