Godbitar från gina



Grå kjol med mönster, vet inte rikigt om man ska kalla det för zebra mönster känns inte helt rätt. Gillar denna kjol i alla fall.  Finns hos gina för 149kr



En lite speciel klänning/tunika. Tycker den är ganska snygg på sitt sätt men det är nog inget som skulle passa mig. Föresten förstorar inte vitt och svart förminskar, känns som om det gör det på mig eller att dom två färgerna framhäver olika delar av kroppen. Så skulle det inte lätt se konstigt ut när man har den på sig? Även denna från gina för 149kr



Denna kjol ser hel fin ut på bild, undra om den är lika fin i verkligeheten då måste jag bara ha en! Vet dock inte vilken färg man ska ha vit eller röd? Dom finns även i svart och grått.. Även dessa från gina för 149kr

Kommentarer

Lämna ditt tassavtryck här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Var hittar jag dig?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0