Godnatt

Tänkte blogga en sista gång i kväll. ska försöka sova lite innan jobbet i kväll så jag inte är så jätte trött på jobbet i natt. kommer vara kallt i natt igen typ 5 minus urs.. men ska bli kallare senare i veckan typ 12 minus på natten urs inte kul att jobba då.. I natt blir det nog en ganska lätt natt i alla fall brukar vara så på lördag och söndagar. 
Kom ju på nu att jag är ledig på tisdag oxå och sen är det som vanligt min lediga dag på onsdagar skönt med två dagar ledig igen.

Juste har färgat håret nu på kvällen med färgade rött ännu en gång och denna gång vart det verkligen rött.. får se bättre i morgon i dags ljus hur det ser ut svårt att se nu när man bara har belysningen innom hus..

Godnatt

Kommentarer

Lämna ditt tassavtryck här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Var hittar jag dig?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0