helgen

Ännu en helg utan att blogga men åkte hem till daniel i fredags och kom hem i morse.. Men i fredags var vi i alla fall på bio och såg benjamin button, Väldig bra film men sorglig, och välgit lång 2 timmar och 26min.. Efter det var det åkte vi hem till daniel och sov. i går så var jag med daniel sen så träffade jag carro i skärholmen och shoppade lite vart bara två linnen och en tröja.. under tiden var daniel och gymmade sen åkte jag hem till daniel igen och vi kollade på film käkade middag och kollade på ännu en film tillsammans med ben and jerry mums.. sen så var det lite mys innan jag åkte till jobbet.

i dag så vaknade jag lite sent sen har jag gjort frukost pratat med lite folk på msn och börjat rensa bland alla saker man har kommer nog ta ett tag. ha i alla fall en jävla massa böcker, blir väl att slänga dom flesta av dom.. ingen mening med att spara på massa gamla pocket böcker..

nee nu ska jag nog försätta och rensa..

Kommentarer

Lämna ditt tassavtryck här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Var hittar jag dig?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0