Kallt

Urs det är 8 minus ute! inte kul.. Men men jag har ju jobbat i 14 minus förut så det här är ju inget :P det blåser inte i alla fall som tur är.  I natt som var tog jag det lugnt och det var riktigt skönt att jobba då, blir så mycket jobbigre när man stressar tar man det lugnt så är det ju riktigt skönt att jobba och sämre är ju inte att jag har börjat gå ner i vikt.

Har på senaste tiden slutat med sötsaker och små ätandet mellan måltiderna och så äter jag frukost oxå.. Men så i dag så åt jag lite chips när jag kollade på sex and the city och tror ni inte att jag får dåligt samvete över det. Fan jag som åt onyttigt hela tiden förut och nu äter jag en gång och mår dåligt över det eller snarare är besviken på mig sj för det. detta är ju inte normalt.

jaja nu ska jag sluta blogga..

Kommentarer

Lämna ditt tassavtryck här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Var hittar jag dig?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0