Lördag

Natten på jobbet gick bra.. Däremot så hade en tjej deckat i ett av trapphusen så det var ju bara att väcka henne vilket tog sin tid och hjälpa henne. kan ju inte bara lämna henne där som tur var så hade hon somnat precis utanför sin dörr.. Hehe kan ju hoppas att hon inte hade någon kille hon skulle sova brevi hon luktade verkligen illa. Gammal sprit luktar inte bra..

I dag så har jag tagit det lugn och nu har jag börjat med resningen igen har lagt ut ännu en telefon på tradera. Ska fotta en ljuslinga och lägga ut oxå måste bara få kameran av syrran först..

I kväll verkar den bli lika lugnt som igår, ska väl kolla på någon film som går på film på tv och så får jag väl forsätta resningen :) Det tar sådan tid.

Sista Januari i dag me! äntligen :)

Fick ett mail som jag har väntat på och det var med riktigt trevlig info! Kommer blir så kul!



Kommentarer

Lämna ditt tassavtryck här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Var hittar jag dig?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0