Måndag

Blev inget bloggande då jag åkte till daniel direkt efter jobbet igår morse sen så var jag kvar tills jag åkte till jobbet i natt. Det tog verkligen emot att gå upp och åka till jobbet i natt då daniel låg kvar och sov. Enklare att komma upp när man är ensam. Ska antagligen till daniel i morgon kväll igen då jag är ledig natten mellan tisdag och onsdag så man sliper gå upp mitt i natten.

I dag har jag inte så mycket planerat skulle ju ha varit hund vakt men hennes granne erbjöd sig att vara det gratis så då förstår jag att hon välje grannen. närmare och billigare. men det är lugnt ändå, jag skulle mest ha varit hundvakt för att det var kul.

nee nu ska jag fixa lite ha det bra

Kommentarer
Postat av: Fru Evelina

hihi jag är också mer än gärna hundvakt =) ganska bra sätt om man vill ha hund men inte riktigt har tid till det!

2009-01-12 @ 16:43:12
URL: http://evelinas.blogg.se/

Lämna ditt tassavtryck här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Var hittar jag dig?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0