Nyåret

Spenderades med daniel och några kompisar till honom. Vi började med 3 rätters middag, Riktigt god mat och mycket snack det var trevligt sedan snackade vi vidare och drack i en timme innan vi åkte till stadtshuset och kollade på fyverkerier. så början var bra sen hittade vi tyvärr ingen fest ver ganska dött på det bland dom flesta kändes det som. så Vi kvart i tre vad jag och daniel hemma hos honom och firade in det nya året i sängen i stället ;P inte illa det heller.

Igår så vaknade vi inte fören kl halv två så då blev det duscha och äta frukost sen mös vi framför tv, käkade middag och mös en stund till. åkte ifrån honom vid nio tiden så därför vart det inget bloggande igår.

I dag blir det ganska lugnt tror jag. har lovat att hjälpa mamma och handla men i övrigt har jag inga planer.

Ska lägga in en bild på min nyårs outfit såfort jag får bilden från daniel :)

 
hur var erat nyår?


Kommentarer
Postat av: Carro JL

Låter som om du hade ett väldigt mysigt nyår i alla fall! Skönt att höra.

Puss o kram

2009-01-02 @ 15:09:18

Lämna ditt tassavtryck här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Var hittar jag dig?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0