Räkna räkna

Har hela huvudet fullt av siffror har suttit och räknat hela kvällen typ.. men nu är det fixat och allt kommer funka som det är tänkt till och med bättre! Ska snart åka och jobba sen åker jag till daniel direkt efter jobbet och sover där mysigt! Juste måste packa en väska med ombyte vill ju inte ha arbetskläderna på mig i morgon..

Kollade smhi för natten med, det är ca 1 minus och blåser ca 8 meter i sekunden, det blåser egentligen lite mycket för att det ska vara 100% okej med vädret men det funkar ändå :) 

I morgon kanske jag ska på en litet möte för att ev vara dag matte åt en franskbulldogvalp men det är inte säkert.

hoppas ni har det bra.

Kommentarer
Postat av: emma

ja jag hade tänkt det, haha får väl hoppas att jag inte slutat skriva om en vecka bara :)



ja det skulle va kul men när :/ haha det är ju alltid något som kommer i vägen =P pusss

2009-01-11 @ 14:27:07
URL: http://emmahelenanieminen.blogg.se/

Lämna ditt tassavtryck här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Var hittar jag dig?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0