Seg på att blogga

nu var det länge sen jag skrev igen.. men har helt enkelt inte haft någon lust att blogga.. har inte gjort så mycket har jobbat och så som vanligt.. tror även att jag är påväg att bli sjuk igen.. har känt mig tröttare än vanligt och så hade jag ont i halsen i morse när jag vaknade.. Förstår inte vad det är som gör att jag bli sjuk hela tiden.. dags att åka och kolla med en läkare kanske..  

nu är det snart fredag härligt och desutom är det lönings helg. Härligt var snack om att dra ut på krogen men jag känner mig inte taggad alls just nu så då känns det lika bra att stå över blir sällan bra när man inte känner någon lust. Ska ev hitta på något kul med daniel oxå om vi kommer på vad vi ska göra bara annars ses vi kanske och bara tittar på film eller så ska väl prata med honom nu ikväll innan det blir sägen (för honom i alla fall) jag ska ju jobba..

nee nu har jag inge mer att skriva.

Kommentarer

Lämna ditt tassavtryck här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Var hittar jag dig?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0