Skriskor

Har precis kollat på you me and dupree. funderar på om jag ska vila en stund innan jobbet. kommer vara kallt att jobba i natt bli varma kläder kan jag lova ska ta mössa och så oxå.  Sista natten innan två nätter ledig i alla fall ochs en fick jag ju ledig på lördag med:P så jag kan köra en riktigt tjej kväll :)

I morgon så ska jag tvätta en sista maskin och vika lite tvätt sen så måste jag åka och få skriskorna slipade Jag och daniel ska åka skriskor på tisdag. jag har inte åkt sen femte klass typ.. Daniel kommer till mig i morgon efter jobbet blir nog en lugn kväll i morgon så åker vi sen tillsammans härifrån och åker skrikor.. kommer bli kul!

Hoppas ni har haft en bra kväll

Kommentarer
Postat av: ERIK

SVAR: haha, ja den är verkligen jättegod ;D

2009-01-05 @ 12:28:17
URL: http://eerikandersson.blogg.se/

Lämna ditt tassavtryck här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Var hittar jag dig?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0