Sova eller inte sova

Kan inte bestämma mig för om jag ska sova ett par timmar innan jobbet eller inte.. är lite orolig för att jag ska råka somna när jag går dubbelt i natt eller åker då vis ska åka bil, kommer liksom inte göra annat än titta på sen så ska jag köra sj på mitt vanliga område..  blir nog en skön natt i alla fall.. i morgon ska jag försöka komma upp lite tidigare så jag kan sova på kvällen. Ska väl forsätt rensa lite men sen ska jag hem till daniel så blir nog inte allt för mycket gjort.

Hämtade ut paketet från hm tidigare i dag oxå och allt passade :) skorna var ännu snyggare i verkligheten bruna med inslag av guld typ. 

Nee nu ska jag kolla på film då tar man det lugnt i alla fall.

Godnatt

Kommentarer

Lämna ditt tassavtryck här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Var hittar jag dig?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0