Torsdag

I dag har jag mest tagit det lugnt.. Var och hälsade på carro på jobbet har tvättat en maskin sen har jag kollar lite på film och så.. Slapp torsdag med andra ord. I morgon har jag inga direkta planer ska väl se till att forsätta med resningen på dagen i alla fall. Kvällen blir nog ganska lugn är ju jobba som gäller på nätterna.. Får se om man kanske ska kolla på en film med någon eller något men antagligen blir de inget sådant..

Ska sova ett tag nu innan jobbet så jag förhoppningsvis är lite pigg i natt på jobbet.. Måste även försöka komma ihåg att stanna vid anslags tavlan i natt och så måste jag posta in det nya anställnings avtalet som jag har glömt göra..

jaja godnatt på er

Kommentarer

Lämna ditt tassavtryck här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Var hittar jag dig?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0