Gårdagen

Har inte kunnat logga in fören nu. men det verkar ha funkat för många andra, skumt.

Men i alla fall så tänkte jag skriva lite om går dagen. Började med att jag åkte till rosenhill för att hämta carro men dom låg efter så fick hjälpa dom att stänga så vi kom inte där ifrån fören halv sju. då åkte vi till mig och drack vin beställde skor och kläder från hm och fixade oss. sen körde mamma oss till vårsta men halvägs dit så var värmen i motorn så¨hög att det var på väg att koka så fick stanna och kolla vad det var och det var kylar vattnet som hade läkt ut.. men men vi kom till vårsta sen tillsist. där mötte vi malin och gick till JL och åt middag snackade skit och fixade håret. Sen drog vi till viper. Där var vi ett tags en drog carro och jag till mango istället massa skratt och så på vägen dit. Vi var inte på mango så länge utan drog hem ganska direkt..

men kvällen var helt okej men tråkigt avslut påden..

Hur var eran fredag

Kommentarer

Lämna ditt tassavtryck här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Var hittar jag dig?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0