Vaccination och mys

Borde egentligen gå och sova nu så jag hinner sova lite innan jobbet då jag gick upp vid åtta i morse men jag kan helt enkelt inte..

Var ju som sagt hos daniel igår. mysigt, vi kollade på tv och myste hels kvällen. i morse så gick jag upp med honom så åt vi frukost och så, sen körde jag honom till tunelbanan och jag åkte och förnyade passet, sen åkte jag hem till eva och fikade med henne och mamma. Efter det var det dags att möta carro för lunch och sen gick vi till alfa laval huset för att vaccinera oss när vi kom dit så visade det sig att vi fått fel info och att det var borta i skärholmen dom hade öppen vaccination så det var bara att skynda sig dit och ta sprutan. Inga problem där kändes ju inte ens.. sen så köpte vi lite nödvädinga saker och lite mindre nödvändiga saker:P sen bar dte av hemmåt.. Här hemma har jag bara tagit det lugnt och kollat lite på film oxå¨så..  I natt är det jobb som vanligt men det känns helt okej endå.. Juste kom på att jag måste skriva lite saker här innan jag lägger mig annars får jag göra det i morgon. 

snart var januari slut äntligen januari är ingen månad jag gillar inte februari heller eller egentligen så gillar jag ingen vinter månad.. Ska blir skönt med värme sen :)


Kommentarer

Lämna ditt tassavtryck här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Var hittar jag dig?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0