Måndag

Idag verkar det bli en slapp dag.. håller på och tvättar och ska strax dra för att gå ut med hundarna igen :)  har ju inte varot ute med dom sen jag åkte till egypten så ska bli kul.. känns dock inet så jätte kul att ge mig ut i blötsnön men men.. sen ska jag forsätta tvätta och kanske ta tag i stäningen jag började med igår.. får väl se hur det går med den saken..

Får se om jag kommer med ett inläg från egypten sen, beror på om jag orkar sitta och ladda upp alla bilder...

nee nu ska jag lägga in tvätten i torktumlan och starta nästa maskin och så ut med hundarna


Kommentarer
Postat av: Carro

Jag skulle lätt ha kunnat stanna en vecka till! Sjukt nice resa och du



kanske dags att ta bort nedräkningen från bloggen...den står på minus 12 nu liksom xD haha

2009-03-23 @ 18:14:13
URL: http://spaaken.blogg.se/

Lämna ditt tassavtryck här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Var hittar jag dig?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0