Onsdag

Precis när jag skrev igår så svarade L och vi åkte dit och hälsade på.. Så från och med måndag ska H gå ut med hundarna istället för mig..
Var där i ca en timme sen så åkte jag hem till Jens och åt middag som han hade gjort klart och efter det vart det att ta det lugnt och kolla på house.

I dag har jag varit och skrivit anställnings avtall och få arbetskläder, blev även bestämt att jag ska börja jobba redan i morgon istället för på måndag. Så i morgon kl sex börjar jag på mitt nya jobb. Ska Gå över till H och kolla om hon kan ta hundarna från och med i morgon redan oxå.

Nu ska jag snart åka hem till Jens igen och kanske träna lite innan jag ska åka och möta honom för att köpa en present till syrran som fyller år i morgon!


Kommentarer

Lämna ditt tassavtryck här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Var hittar jag dig?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0