Skadad i helikopter till sjukhus

Stockholm 01 okt 14:32
En person fördes till sjukhus i ambulanshelikopter efter en trafikolycka i södra länet vid lunchtid på torsdagen.

Två personbilar kolliderade på länsväg 225 mellan Sorunda och Vårsta vid 12.30-tiden. Enligt Stockholmspolisen blev en person skadad och fördes till sjukhus i ambulanshelikopter. Tillståndet för personen är okänt.




Från blocket lockala nyheter.. Och jupp det är mig det handlar om.. Blev på körd bakifrån när jag skulle köra in till J stog stilla och helt plötsligt smäller det.. inte kul.. fick åka abulandhelikopter till karolinska blev undersökt och rönkade nacken där jag hade ont men inget var brutet eller så bara träkningar i nacke rygg och så.. gör ont men funkar men dom säger att det skulle göra ännu ondare i morgon..

bilen är buklig på bakluckan och golvet i bakluckan och bakdelen samt avgassystemet inkört. J körde upp bilden nu på kvällen och bilen lät riktigt konstigt.. så nu är man hemma sittade utan bil!

Men fick åka helikopter i alla fall hehe..

Kommentarer

Lämna ditt tassavtryck här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Var hittar jag dig?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0