Fullrulle

Blev full rulle i dag.. åkte som sagt iväg och fixade det sista julklapparna. sen åkte jag hem för att hämta avin som jag glömt hemma sen tillbaka till vårsta för att hämta paketet. sen hem käka middag och sen åka till tina och björne direkt för glögg kväll så nu är jag hemma igen har precis pakat upp paketet jag hämtade.. lyckad beställning men är lite osäker på stoleken på en del saker.. jaja det går ju att byta. sen vet man ju aldrig om den som får det gillar det eller inte..

i natt är det jobba igen. Och det blåser ute inte kul alls urs.. börjar vid två i natt igen.. men sen är jag ledig i alla fall ska bli riktigt skönt..

I morgon ska jag baka lite till. städa (hann inte med det i dag) slå in julklappar och så självklart klä granen..

Hörs i morgon

Kommentarer

Lämna ditt tassavtryck här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Var hittar jag dig?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0