Fullt upp

Har inte skrivit här på ett tag nu men just när det så mycket så har helt enkelt inte tagit mig tid.. var på anställnings intervju i söndags och fick ju som sagt jobbet men efter att ha jobbat en dag så kom jag fram till att det inte var något för mig så jag jobbade tisdagens oxå så att dom inte skulle sitta i skiten.. sen i går var jag på ännu en intervju men det är inget för mig det heller så ska jag på ännu en nu i kväll mycket intervjuder här.. hoppas detta känns bra..  så har varit ganska upptagen när jag har jobbat har jag kommit hem vid tio tiden på kvällen. har inte ens hunnit träffa daniel och han åker bort i morgon och kommer hem på söndag igen.. så vi hinner inte ses fören på söndag typ inte kul.. om vi inte klämmer in det en stund i morgon på dagen när båda är lediga det visar sig..

nee nu måste jag fixa mig det sista och sen åka på intervjun..

hoppas ni har en bra kväll!

Kommentarer

Lämna ditt tassavtryck här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Var hittar jag dig?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0