Jobb i natt

I natt ska jag köra två områden så jag börjar halv två och inte halv fyra.. men det är ju bra då jag varit sjuk två nätter..  hoppas bara jag orkar för det är ingen mening med att sova innan jobbet, ska sova när jag kommer hem på morgonen istället men måste upp vid två för vid halv fyra ska vi åka och äta julmat hos mormor som inte kommer vara hemma på julen.. men men jag orkar nog.. i morgon kör jag ju bara ett område igen.. :P

det enda som inte är bra med att köra två områden är att det går åt mer bensin och jag ska försöka låta bli att tanka tills på tisdag men det borde nog gå.. har ju reservtanken oxå..  två nätter sen kan jag tanka på tisdag morgon.. jo det kommer går.. sen är det ledig i tre dagar skönt..

Hoppas ni har en bra lördag kväll

Kommentarer

Lämna ditt tassavtryck här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Var hittar jag dig?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0