Julbak

I dag vart det ännu mer julbak. :) Vart mjuk choklad kola och rischoklad mums.. under tiden som jag höll på så lyssnade jag på julmusik och drack jul must nu börjar julkännslorna verkligen att komma.. ska lägga in receptet på den mjuka chokladkolan här sen..  Efter att jag bakat så hjälpte jag mamma att hänga upp julgardiner. nu sitter jag och tar det lugnt i kväll blir det middag hos anna och sen hem dom andra ska ut men eftersom att jag var varir sjuk och inte är helt friks så skiter jag i det vill inte vara sjuk på jul. ska i alla fall jobba i natt kände att jag inte kunde vara borta mer speciellt inte på en lördag då det är mer i ob..

hoppas ni har en trevlig dag

Kommentarer

Lämna ditt tassavtryck här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Var hittar jag dig?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0