Julbak

Har hållt på lite med julbak även om jag är sjuk. Gjorde lite choklad kola och mamma gjorde ischoklad medans jag trykte in nejlikor i apelsiner. :) lite jul känslor får man ju i alla fall även om man har feber.. Alvedon hjälper och gör så att jag mår bättre.. Ska ev baka lite i morgon oxå sen är det ju fira anna och cyrene som gäller synd att jag ska bli sjuk bara, så blir nog ingen krogen för min del men kanske middagen beror ju på hur jag mår i morgon.. SYND.. men men rickard kommer hem nästa vecka någon gång vi ska i alla fall försöka gå ut och festa någon dag.. Eller försöka vi ska var ju så länge sen.. Tråkigt när man jobbar varenda helg nu för tiden..  men men det är ett jobb i alla fall det är bra betalt och jag kan gå ut och dansa men inte dricka även om jag jobbar.

Kommentarer

Lämna ditt tassavtryck här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Var hittar jag dig?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0