Julen

Har inte bloggat på ett tag nu.. men det har ju varit jul och sen har jag sysselsatt mig med annat. men i alla fall..

Julafon: Spenderades hemma hos kusinerna och sen hem till daniel.. riktigt trevlig jul men massa bra julkappar.

Juldagen: var ganska lugnt på dagen låg och läste ljudet av ditt hjärta som jag fick av daniel i julklapp sen på kvällen vart det bio, vi såg yes man riktigt rolig film, man fick skratta mycket i alla fall.. sen efter det drog jag och rickard till Tb´s där man träffa på massa folk man känner och även gamla klasskompisar från både gymnasiet och högstadiet. riktigt roligt hade man även om man var nyckter var hemma vid halv fem på morgonen typ.

Annandagen:  tog det lugn och forsatte att läsa boken.. Jobbade på natten

Lördagen: var med daniel och jobbade på natten

I dag vet jag inte riktigt vad som häner ev hem till en kompis och snacka lite skit. men får se..

Hur har eran jul varit?

Kommentarer

Lämna ditt tassavtryck här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Var hittar jag dig?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0