Nytt jobb!

Har ju hållt på och sökt massa jobb senaste tiden så i fredags ringde en från ett cafe jobb och ville att jag skulle komma på intervju i dag och det tackar man självklart ja till.. så var på intervjun i dag och när vi började bli klara så frågade dom om jag kunde börja redan i morgon och det kan jag ju! så i morgon börjar jag på det nya jobbet hoppas det känns bra:P Ligger i sollentuna lite långt att åka men det funkar det är ju heltids jobb så det är värt det.. så nu ska jag bara säga upp mig från mitt natt jobb. så två veckor kommer jag jobba både två timmar på natten och sen eftermiddag på det nya jobbet men det kommer nog funka.. blir bra betalt sen i alla fall när man får lön från två ställen :)

Nu ska jag ta det lugnt och kolla på bones.. sen sova ett par timmar :)

hoppas ni har haft en bra söndag

Kommentarer

Lämna ditt tassavtryck här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Var hittar jag dig?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0