Morgondagen

I morgon verkar det bli tre rätters middag hos en kompis till daniel hoppas det bli trevligt. utöver det så är inget bestämt men jag vet ju två fester som man skulle kunna dra till ifall det inte dyker upp någon annat..
vet inte ännu när jag ska åka i morgon. hoppas daniel tänkter på att medela mig i tid det tar ju sin tid att göra sig klar och åka sen skulle jag vilja lämna bilen hos daniel så man kan ta sig hem på torsdagen..
 
måste även åka till tumba i morgon dels ska jag köpa en kofta åt mamma och sen måste jag kolla på strumpbyxor till mig sj. Vill inte gå barbent i morgon kväll..

Tror detta inlägg vart väldig luddigt men men

Kommentarer

Lämna ditt tassavtryck här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Var hittar jag dig?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0