Lite ändringar

Tänkte börja skriva om vad som händer i mitt liv här i bloggen me så blörjar med en gång

Fredag-Söndag: Var i flen vi var på marknade där jag köpte lite fint till mig sj och daniel..

Måndag: Tjej kväll hemma hos mig vi var 8 tjejer som grillade och snackade.. Massa skratt som det ska vara en riktigt trevlig kväll med tjejerna. helle sov kvar här...

Tisdag: helle och jag drog hem till henne för att dra till en strand nära henne men det var så mycket moln så var ingen kul..
sen så drog jag till emma och vi snackade käkade och kollade på film..

Onsdag: bada och sola med carro JL och cyrene sen så drog jag och cyrene till tumba och käkade och så.. sen drog jag cyrene och spaaken till mig käkade middag snackade och så var oxå trevligt..

Idag: varit med spaaken i södertälje och shoppat köpte två Bhar och en snygg gul tröja.. sen har jag bara slappat

I morgon: sola med spaak sen bio med kussen, stefan och nicke.. sen sover jag hos kussen

Lördag: dagskryssning med sebbe,adam cissi och madde åker kl 7 komme rhem kl sex blir nog trevligt:P

Söndag: hoppas på att träffa daniel.. Saknar honom


Snacka om full vecka.. men den har varit trevlig och hoppas det förblir så.. :P

Nee nus ka jag duscha varför gör jag det så sen t jämt..

Gonatt

Kommentarer

Lämna ditt tassavtryck här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Var hittar jag dig?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0