Guppey

Nu när byrån var klar och tven är uppe på plats så kunde jag ställa akvariet på plats.. sköpte sand för ett tag sen svart glittrig.. sen så hade jag i övrigt allt annat till akvaritet kvar hemma så nu är det vatten som ska i och sen fiskar.. det är så fint med akvarium tycker jag och det är lätt skött.. specielt när man kör utan levade växter.. hade det förut men dom gick sönder och så blev det skitigare fortare..

Jag vill nog ha Guppy i mitt akvarium otroligt fina fiskar



Titta på dom finns i så mång fina varianter sen är det ju bara hanan som är så här fina honorna är inte alls lika fina med charmiga dom me.. kanske ska åka till södertälje i morgon och titta där har dom ett ställe som alltid har fiska för halva priset så man får två fiskar för samma pris som på andra ställen det tjänar dom nog på verkar som det i alla fall då dom alltid har haft det priset när jag varit där..

Nee nu ska jag lägga mig måste komma isäng tidigarte så jag inte sover bort halva dagen i morgon..

natti natti


Kommentarer

Lämna ditt tassavtryck här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Var hittar jag dig?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0