Ingen blogg igår

Blev inget bloggande igår sov som vandligt till kl ett efter att ha jobbat på natten... sen så var det bara att fixa sig i ordning och åka och möta mormor kl två för att handla inför fredag.. Släkten och så kommer ju hit och äter middag för att fira min födelsedag.. och så fick jag välja ett bäddsätt till min säng dyrt 600kr för ett påslakan och två örngott men så är det när man har såhär stort täke.. sen så åkte jag hem och lastade ur allt jag köpt och åkte vidare till daniel.. vi kollade på film och mös.. som vanligt och pratade lite om nyår då vi är bortbjudna men måste ge besked på söndag om vi ska komma eller inte, men vi har inte bestämt oss ännu..

kom hem vid kvart i tio idag och då började jag städa måste forsätta med det oxå sen så ska man väl ta tram till adväntljusstakar oxå.. första advänt på söndag mysigt :)

bloggar mer senare

Kommentarer

Lämna ditt tassavtryck här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Var hittar jag dig?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0