Julen och framtiden



Bara två månader kvar till jul..  Inte långt kvar nu.. Älskar julen den är ju så mysig håller ni inte me?

Däremot så är jag lite orolig för hur jag ska ha pengar till allt.. Eftersom att jag inte har något fast jobb.. utan bara en timanställning och det kommer typ inte bli något jobb alls för mig..  men det löser sig ska ju på intervju på onsdag så får hoppas att det går bra.. Det löser sig det gör det alltid..
 
Däremot kommer jag ha med tid över för att skriva i bloggen gillar ju att skriva men på senaste tiden har jag inte haft tid det är ju så mycket annat som kommer ivägen som jobbet.. Eftersom att jag har jhobbat hela tiden typ senaste tiden..

Så om det är någon som har några önskemål om vad jag ska skriva om får ni gärna Säga till är öppen för alla förslag..




Kommentarer

Lämna ditt tassavtryck här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Var hittar jag dig?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0